Tutaj powinien być opis

„Interdyscyplinarnym Projekcie Edukacyjnym- Migowy dla dzieci”

Język migowy dla dzieci słyszących? Oczywiście! Uczenie dzieci słyszących języka migowego przynosi wiele korzyści:
-dzieci rozwijają motorykę, pamięć, myślenie i kreatywność;
- potrafią odczytywać i wyrażać emocje;
-poznają alternatywne rodzaje komunikacji;
-stają się empatyczne i otwarte na innych ludzi.
Wtym roku szkolnym dzieci z grupy popołudniowej uczestniczą w „Interdyscyplinarnym Projekcie Edukacyjnym- Migowy dla dzieci” i właśnie ukończyły realizowanie zadań w ramach I modułu projektu.
W ramach modułu dzieci brały udział w licznych zabawach poznając w języku migowym kolory oraz emocje.
Dzieci podczas zajęć między innymi: słuchały opowiadania „Kolorowa piłeczka” i układały do niego historyjkę obrazkową, nazywały, rozpoznawały i naśladowały emocje, dzieliły je na te, które lubią czuć i te, które są dla nich nieprzyjemne, kolorowały minki przedstawiające emocje, uczyły się piosenki z miganiem „Piosenka o emocjach”, przeprowadziły eksperyment „Cukierkowa tęcza” , wykonały pracę plastyczną połączoną z ćwiczeniem oddechowym „Kolorowy wiatr”, wykonywały wierszyk- masażyk, kodowały i brały udział w zabawach ruchowych a wszystkim tym działaniom towarzyszyło poznawanie i utrwalanie znaków w polskim języku migowym.
Organizatorem projektu jest: MiguMig - zabawy z językiem migowym